Opdrachtgever: Braderie de Kersenbongerd

Opdracht: Logo design

Dé braderie die eens per jaar plaatsvindt in het kleine dorpje Dodewaard is er een die bij vele mensen bekend is in de omgeving. Het jaarlijkse evenement op Hemelvaartsdag trekt vele bezoekers van jong tot oud. Er zijn altijd verschillende activiteiten voor iedere leeftijdscategorie. Daarnaast wordt deze braderie ‘s avonds afgesloten door een gezellig feest.

 

Om met de tijd mee te gaan heeft de organisatie van De Kersenbongerd aan MAKE DESIGNS voorgelegd om een nieuwe huisstijl te ontwikkelen. Hierbij heeft MAKE DESIGNS er voor gekozen om te kiezen voor een huisstijl die vooral op de sociale mediakanalen geuit en gepromoot kan/moest worden. Dit met in ons achterhoofd dat de doelgroep van deze tijd niet meer goed te bereiken is met offline reclame, maar juist wel met online promotie. Enkele voorbeelden hiervan zijn het effectief gebruik maken van Facebook advertenties, gericht op de gekozen doelgroep.

 

MAKE DESIGNS is verantwoordelijk geweest van ontwerp tot uitvoering bij de verschillende uitingen. De sociale media-uitingen, huisstijl en poster ontwerp.

 

MAKE DESIGNS is verantwoordelijk geweest voor verschillende uitingen, zoals de huisstijl, het posterontwerp en de social media uitingen.  MAKE DESIGNS heeft de uitingen verzorgd van ontwerp tot uitvoering.

Genoeg gezien?

laten we praten

© 2018 MAKE DESIGNS. Alle rechten voorbehouden. |

  

Opdrachtgever: Braderie de Kersenbongerd

Opdracht: Logo design

Dé braderie die eens per jaar plaatsvindt in het kleine dorpje Dodewaard is er een die bij vele mensen bekend is in de omgeving. Het jaarlijkse evenement op Hemelvaartsdag trekt vele bezoekers van jong tot oud. Er zijn altijd verschillende activiteiten voor iedere leeftijdscategorie. Daarnaast wordt deze braderie ‘s avonds afgesloten door een gezellig feest.

 

Om met de tijd mee te gaan heeft de organisatie van De Kersenbongerd aan MAKE DESIGNS voorgelegd om een nieuwe huisstijl te ontwikkelen. Hierbij heeft MAKE DESIGNS er voor gekozen om te kiezen voor een huisstijl die vooral op de sociale mediakanalen geuit en gepromoot kan/moest worden. Dit met in ons achterhoofd dat de doelgroep van deze tijd niet meer goed te bereiken is met offline reclame, maar juist wel met online promotie. Enkele voorbeelden hiervan zijn het effectief gebruik maken van Facebook advertenties, gericht op de gekozen doelgroep.

 

MAKE DESIGNS is verantwoordelijk geweest van ontwerp tot uitvoering bij de verschillende uitingen. De sociale media-uitingen, huisstijl en poster ontwerp.

 

MAKE DESIGNS is verantwoordelijk geweest voor verschillende uitingen, zoals de huisstijl, het posterontwerp en de social media uitingen.  MAKE DESIGNS heeft de uitingen verzorgd van ontwerp tot uitvoering.

Genoeg gezien?

laten we praten

© 2018 MAKE DESIGNS. Alle rechten voorbehouden. |

Algemene voorwaarden

  

© 2018 MAKE DESIGNS. Alle rechten voorbehouden. |

Algemene voorwaarden

  

© 2018 MAKE DESIGNS. Alle rechten voorbehouden. |

Algemene voorwaarden

  

Privacy Statement

Opdrachtgever: Braderie de Kersenbongerd

Opdracht: Logo design

Dé braderie die eens per jaar plaatsvindt in het kleine dorpje Dodewaard is er een die bij vele mensen bekend is in de omgeving. Het jaarlijkse evenement op Hemelvaartsdag trekt vele bezoekers van jong tot oud. Er zijn altijd verschillende activiteiten voor iedere leeftijdscategorie. Daarnaast wordt deze braderie ‘s avonds afgesloten door een gezellig feest.

 

Om met de tijd mee te gaan heeft de organisatie van De Kersenbongerd aan MAKE DESIGNS voorgelegd om een nieuwe huisstijl te ontwikkelen. Hierbij heeft MAKE DESIGNS er voor gekozen om te kiezen voor een huisstijl die vooral op de sociale mediakanalen geuit en gepromoot kan/moest worden. Dit met in ons achterhoofd dat de doelgroep van deze tijd niet meer goed te bereiken is met offline reclame, maar juist wel met online promotie. Enkele voorbeelden hiervan zijn het effectief gebruik maken van Facebook advertenties, gericht op de gekozen doelgroep.

 

MAKE DESIGNS is verantwoordelijk geweest van ontwerp tot uitvoering bij de verschillende uitingen. De sociale media-uitingen, huisstijl en poster ontwerp.

 

MAKE DESIGNS is verantwoordelijk geweest voor verschillende uitingen, zoals de huisstijl, het posterontwerp en de social media uitingen.  MAKE DESIGNS heeft de uitingen verzorgd van ontwerp tot uitvoering.

Genoeg gezien?

laten we praten

© 2018 MAKE DESIGNS. Alle rechten voorbehouden.

Algemene voorwaarden

Privacy Statement

  

Opdrachtgever: Braderie de Kersenbongerd

Opdracht: Logo design

Dé braderie die eens per jaar plaatsvindt in het kleine dorpje Dodewaard is er een die bij vele mensen bekend is in de omgeving. Het jaarlijkse evenement op Hemelvaartsdag trekt vele bezoekers van jong tot oud. Er zijn altijd verschillende activiteiten voor iedere leeftijdscategorie. Daarnaast wordt deze braderie ‘s avonds afgesloten door een gezellig feest.

 

Om met de tijd mee te gaan heeft de organisatie van De Kersenbongerd aan MAKE DESIGNS voorgelegd om een nieuwe huisstijl te ontwikkelen. Hierbij heeft MAKE DESIGNS er voor gekozen om te kiezen voor een huisstijl die vooral op de sociale mediakanalen geuit en gepromoot kan/moest worden. Dit met in ons achterhoofd dat de doelgroep van deze tijd niet meer goed te bereiken is met offline reclame, maar juist wel met online promotie. Enkele voorbeelden hiervan zijn het effectief gebruik maken van Facebook advertenties, gericht op de gekozen doelgroep.

 

MAKE DESIGNS is verantwoordelijk geweest van ontwerp tot uitvoering bij de verschillende uitingen. De sociale media-uitingen, huisstijl en poster ontwerp.

 

MAKE DESIGNS is verantwoordelijk geweest voor verschillende uitingen, zoals de huisstijl, het posterontwerp en de social media uitingen.  MAKE DESIGNS heeft de uitingen verzorgd van ontwerp tot uitvoering.

Genoeg gezien?

laten we praten

© 2018 MAKE DESIGNS.
Alle rechten voorbehouden.

Algemene voorwaarden

Privacy Statement

  